söndag 31 maj 2009

I'm Back

Nu är jag hemma i härliga storebro igen och tillbaka till verkligheten. Hade jätte gärna stannat i festbubblan ett tag till men jobbet kallar och levern har sagt sitt, typ.. Jag skulle kunna sitta och skriva sida efter sida med spännande händelser massa skratt och lite till men jag tror det får visa sig i bilder lite senare. (Amelie, skicka bilder till mig)
Jag kan iaf sammanfatta denna helg med tre ord

SÅ JÄ*LA BRA

Jag ska jobba sen, hemskt jobbigt känner jag nu. Går runt här som en gammal tant. Sjuk träningsvärk efter brännboll och vollybollen igår, även huvudet har sin träningsvärk. Shit vad out of shape man är. Ska nog gå o lägga mig ute i solen och sova.

Sen sist men inte minst så e det ju morsdag idag. Min mamma jobbar o det är tråkigt. Men när hon kommer hem sen står det blommor och jätte god choklad o väntar på henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar