måndag 18 maj 2009

Korus i Eksjö

Igår ganska tidigt på morgonen begav sig Emma och jag på Korus utanför Eksjö. Emma var där som fotograf för Emåmejeriet plus att hon skulle filma. Även om tjejer är bra på att göra två saker samtidigt så bad Emma mig att filma när kossorna släpptes ut så fotade hon. Det blev en bra dag, dock lite kallt bara. Efter ca 4h var allt klart och vi begav oss till ica i Eksjö Köpte med oss älskade Doritos. Världens godaste chips. När jag äter en befinner jag mig i mitt gamla rum på perry street i Cambridge. Precis som att man kan känna en festival lukt så befinner man sig i Hultsfred, ja ni fattar. När jag kom hem slocknade jag i fotöljen sen blev det maraton med Ally McBeal, en gammal favvo serie.

Emma redo att fota och korusets enda söta ko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar