torsdag 28 maj 2009

Shopping på hög nivå!

Det har varit två fartfyllda dagar. Jag börjar faktiskt med att skriva lite om igår så får jag se om jag orkar med idag också. Sitter med två tändstickor under mina ögon just nu så dom inte ska falla ihop. "Gå o lägg dig" tänker nog ni då och det gör jag med, men det finns alltid, "jag ska bara"
Igår, onsdagen den 27/5 var en mycket mycket fin dag för jag och Amelie drog till Linköping och SHOPPADE och jag skrev ju att jag skulle lägga upp en budget och det gjorde jag faktiskt. Det var bara det att den sprack efter ca en timme, ops!
Men oj vad mycket fint jag hittade, hade lugnt kunnat shoppa så mycket mer. Tur nog så fanns det en liten röst inom mig som sa åt mig att skärpa mig. Kan ju inte göra av med lönen första veckan, eller? Tur nog så stängde alla affärer till slut och vi kopplade av på härliga mcdonalds, mums. Väl hemma var det bara att baxa in alla påsar och få titta igenom vad man har köpt.
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN SHOPPING


Om jag skulle bli president skulle jag ge bidrag till folk så alla kunde få shoppa MINST en gång i månaden. Folk skulle bli lyckligare, jag lovar!
MER SHOPPING ÅT FOLKET!

2 kommentarer:

  1. Yes sir!!
    Mer shopping åt folket!!

    Men min oresent då??? var är den? Jag suktar...

    SvaraRadera
  2. Present ska det stå... tihi

    SvaraRadera