onsdag 6 maj 2009

Crybaby

Jag tittade på Greys nyss på femman och det var nog tur att jag såg det ensammen så som jag har suttit och fällt tårar. Jag har aldrig riktigt följt serien men jag fastnar alltid när jag har chansen och tiden att titta. Idag var det åter igen så himla bra. Detta är nog en av få serier som kan hålla på så länge utan att spåra ut. Kanske man ska börja samla på sig boxarna. Många som jag vill ha,

* sex and the city
* vänner
* grey's
* scrubs
* nip tuck
* gilmore girls
* gossip girl

Någon gång kanske jag äger alla, fast då kanske dvd är out of fashion, typ!

3 kommentarer:

  1. Ja fy tusan vad bra det är!!

    SvaraRadera
  2. jag håller med!! jag älskar grey´s. om du tjöt igår, vad tror du jag gjorde, den hormonstinna gravida kvinnan... =) hahaha

    SvaraRadera
  3. Grey's är beroendeframkallane! Har e tre första säsongerna på box men skulle gärna ha de andra också! Måste samla på mig lite fler boxar nästa gång jag är i usa. Hittills har jag några gilmore girls och några vänner plus ett par till sopm jag inte ens kommer ihåg vad det är för några:)

    SvaraRadera