tisdag 5 maj 2009

Irriterad

Godmorgon! eller förmiddag kanske...
Blev lite irriterande nyss när jag satt och kollade efter utbildningar. Tänkte att jag måste söka efter mer än en utbildning. Så jag hittade en jätte rolig utbildning inom turism och reseledare då man gör en del av utbildningen utomlands, skitkul. Men när jag skulle skriva ut anmälningsblanketten stod det att sista anmälningsdagen var 4 maj, IGÅR :/ så sjukt typiskt och så får jag skylla mig själv för att jag har varit seg att ta tag i detta men trodde alla ky-utbildningar hade samma ansökningsdatum, men icke... Så jag är lite sur nu. Men jag har skickat ett mail för o se om jag har en chans så jag håller tummarna på ett positivt svar, snälla!

Kanske borde äta upp min frukost o hämta posten, man kan ju hoppas att någon har skickat en miljon kr till mig så skulle ju helt plötsligt dagen vara toppen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar