måndag 1 juni 2009

Kroppen har ballat ur, typ

Har absolut ingen ork i kroppen. Min träningsvärk vill inte försvinna utan blir bara värre plus att halsen tog en massa stryk i helgen så den har typ gett upp. Så jag ligger ute på en filt i solen, trycker i mig vatten, vitaminer och bara vilar. Har absolut ingen tid att bli sjuk nu. Ett 6-dagars pass har jag framför mig på jobbet och det vill man ju inte bara missa (eller)

Hade en mardrömsdag på jobbet igår, var själv med 29 boende gäster plus folk utifrån, Höll på o bli galen och när jag äntligen fick stämpla ut vid halv ett på natten kunde jag ha lagt mig ner på golvet o dött. Tur hade jag Emma hos mig så jag lever. Så jag har gått runt och hatat mitt jobb men när chefen sen ringer och ber om ursäkt kan jag inte vara sur längre, inte utåt iaf.

Ett litet klagoinlägg blev det men det är sånt som hör till :)
Nu ska jag ut i solen igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar