onsdag 13 maj 2009

Västervik

Mamma och jag har varit i Västervik idag. Vi sprang runt och försökte hitta födelsedagspresenter till lilla Wilda som fyller 3 år på måndag. Tänkte inte det skulle vara så svårt men det blev det. Vad ger man en liten flicka som typ har allt och skulle man fråga henne vad hon vill ha skulle väl svaret vara en häst eller en lastbil. Något moster här inte riktigt har råd med. Dyra systerbarn jag har faktiskt, den äldre, Emina, tycker att hon och jag ska åka till Gran Canaria, hon var till och med redo med att packa väskan för ett tag sen, gösses! Men jag älskar dom små liven ändå :) Till slut kom jag till ett beslut så två paket blev det, plus lite smink till mig själv. Sen tog mamma och jag en mysig fika på Tant Grön, satt ute i solen och käka räksmörgås och drack kaffe. Jätte trevligt fram tills arbetsgubbarna i huset brevid valde att börja borra så vi knappt hörde varandra. Time to go...

1 kommentar:

  1. Vilken mysig dag...
    Önskade att lill tösen inte hade så mkt.. men men

    SvaraRadera