måndag 11 maj 2009

Soffpotatis

Vilken icke effektiv dag det har varit. Började faktiskt bra. fick årdning på mina ansökningar och sen tog jag en promenad med Emma till affären och fick iväg dom, jätte skönt o slippa tänka på det mer. Men efter det stupade det neråt, la mig i fåtöljen och stängde på TV:n och där har jag legat tills nu typ. Rest på mig två gånger för att få i mig lite middag och kvällsmål men sen har jag tittat på TV och sovit i mellan. Sett ut som ett vrak med en huva på mig ner till ögonen. Men jag behövde det här. Ibland vill jag bara sluta bry mig, inte göra något och faktiskt bara sova och glo på inget vettigt. Nu har jag gjort det och känner mig redan piggare. Ser fram emot mer sömn snart. Imorgon kommer jag vara utvilad till tusen, gött mos!

Dagens goda nyhet är att skolan i Norrtälje har fått min ansökan och det blir intervju den 25-26 maj. Nervöst men sjukt spännande. Jag vill dit, jag måste dit :)

2 kommentarer:

  1. Gött mos var ett tag sen jag hörde.. känns lite 90-tal!!

    Kul med norrtälje, vi håller tummarna =)

    SvaraRadera
  2. ibland behövs sånna dar näe man inte gör något alls. hade inte varit fel.. hmm..

    SvaraRadera