lördag 16 maj 2009

Lite Saker på G

Hämtade in posten igår natt efter jobbet. tittat sömnigt på breven och hade fått ett från skolan i Norrtälje. Piggnar genast till och öppnar brevet med spänning. Där kom informationen jag väntat på.
Intervju den 25 maj! :) en heldag på skolan med massa information, intervju och kunskapstest (nervöst) Det jag inte gillade var att det hela drar igång vid 9 på morgonen och håller på till 17.00 där rök min plan om shopping i Stockholm och någon sovmorgon kommer inte på talan. Men vad tusan gör det, jag ska göra ALLT jag kan för o komma in på den dära skolan. Det är mitt mål, jag vill dit!

***

Annars då? Det är jobb som står på schemat hela helgen, som vanligt :) Har iaf haft en fin början på denna lördag. Fika i stan med Sofie, Jocke och Jerry. Fick fina nyheter och så smed Sofie och jag lite planer inför pingsthelgen och öltältet. Min lediga helg, jag längtar!
Imorgon är jag ledig från jobbet men ska hjälpa Emma med hennes jobb. Vi ska på kosläpp i Eksjö, Emma ska fota och jag ska filma. Kan bli himla spännande hehe. Hoppas på fint väder iaf. En annan sak jag gillar denna dag är att Amelie kommer hem från Turkiet, jag gillart!
Men nu ska jag laga till mig lite mat, sen ska jag susa till jobbet där har vi en stor kväll framför oss. I'm excited but nervous!

2 kommentarer:

  1. Men du vad kul med intervju!!
    Jessica

    SvaraRadera
  2. så kul med intervjun :D tur att du skickade in brevet ;) ska packa tills imorn o försöka fixa en fikakorg! ^^

    SvaraRadera