torsdag 28 maj 2009

Halmstad

Okej jag fortsätter skriva :)
Denna dag kanske inte har varit lika fin som igår men den har ändå varit bra och inte som dom andra. Vid 5 i morse ringde min klocka, jag ville helst slänga den i väggen, bryta sönder den eller spola ner den i toaletten. Men icke det vara bara att kliva upp. En timme senare satte jag mig i bilen, igång med GPS:en och dagens destination var Halmstad. Efter ca 3 h var jag framme efter en jobbig körtur. Blev sjukt trött efter ett tag och allt regn gjorde det hela inte bättre, mitt i allt somnar jag till i bara någon sekund men det räckte för att skrämma skiten ur mig. Stannade på vägkanten. Gick ut en sväng, tryckte i mig godis och vatten. Shit det får inte hända igen. Jag kom iaf fram till skolan som jag skulle på intervju. Denna gång var det en Bar och restaurang skola I två timmar satt man och försökte få in all information sen var det dags att en o en kallas in för intervju. Var inte så nervös denna gång, börjar känna mig van haha. Ne men det kändes bra och var nöjd med det hela, träffade även ett härligt gäng med människor så blir det den skolan i höst tvekar jag inte på att det kommer bli sjukt kul. Men jag har ju fortfarande mitt sikte på Norrtälje :)
På vägen hem blev jag åter igen trött men underhäll mig med allsång och P3 så gott jag kunde. Stannade vid mcdonalds för tredje gången denna vecka och hade en härlig picknick i bilen.
Jag kom hem och lever fortfarande men nu vill jag inte köra mer bil denna vecka. Ska ladda upp batterierna denna helg inför sista intervjun i Jönköping på måndag. Min uppladdning blir en mängd alkohol och härliga öl tältet. Kan inte slå fel!
GODNATT

mmmmm mcdonalds :)

1 kommentar: