måndag 4 maj 2009

Hellooo helloooo HELLO!

Jag har inte tuppat av :)
Har bara haft allt för mycket att göra och haft för kul för att sitta vid datorn. Men nu är jag ledig och trött och måste ta tag i min ansökan till skolan som ska vara inne snart så nu måste jag sitta vid datorn så nu är allt annat roligare än skriva mitt "personliga brev"
Vad har hänt sen sist då?
Valborg har ju många firat men jag jobbade, som vanligt vid en "festhögtid" typ. Jag hann iaf med en sväng till Örsåsa efter 10 h på jobbet. Men stannade på parkeringen och plockade upp två pinglor som ville hem. Dagen efter blev det nästan 14 h på jobbet. Gick och la mig på natten med värk i hela kroppen och kände mig 220 år gammal o inte 22 gick även som en gammal tant när jag kom upp på morgonen. Men efter frukost blev det upp till jobbet igen där fick jag återse den kära hotellfrukosten igen, det bästa med hela jobbet tror jag, åt en 3-rätters frukost, inte illa! Slutade lagom tills kvällen började, åkte hem och sadlade om från jobb till fest på nolltid och susade in på 3 röda till Storgatan och där grillade vi och drack vin och det var sååååååå sjukt skönt o slippa jobbet och få ett socialt liv :) Jag njöt hela kvällen och onykter hann jag bli med så vi drog till harrys. Trots lite folk hade vi sjukt kul. Amelie och jag sammanfattade kvällen som spännande, rolig och skum.
Söndagen blev det en promenad i skogen så ingen behövde se den bakfulla flickan i slitna kläder. Sen planerade jag en heldag framför tv:n med en fel godispåse. Men syrran ringde och lockade med spättsallad och jag är inte svår. men mest lockade sällskapet och att få krama om gullungarna. Trots en ()&%# massa slit så blev lång helgen väldigt lyckad.
Jag borde kanske fortsätta med det viktiga fast kan ju lägga upp en bild först :)


Grillmästarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar