onsdag 27 maj 2009

Big Brother

Igår kväll fastnade jag framför tv:n mellan 11 och 12 på kvällen/natten. Då visar dom gamla big brother avsnitt och just nu visar dom min favorit säsong som gick 2002. Big Brother var den bästa dokusåpan och dom får gärna starta upp den igen. Jag skulle defenetivt börja titta :)

Annars så är det väldigt blåsigt idag, håll i hatten allihopa. Jag håller mig mest inomhus och det bästa med denna dag är att jag och Amelie ska till linköping och SHOPPA woohoo. Önska jag kunde få shoppa upp hela min lön, men får försöka sätta en budget på hela denna dag eller en gräns iaf. Nu ska jag fixa iordning mig, kan ju inte gå runt o se ut som ett skabb hela dagen. Efter det ska jag fixa iordning papper och annat till intervjun i Halmstad imorgon. Än så länge har jag inga fjärilar i magen men känner jag mig själv kommer dom lagom till kvällen när det är dags o sova.

Ha en bra dag allihopa

2 kommentarer:

  1. hoppas ni får det fint idag! fick åka upp till stallet o hjälpa johanna, blev lite bekymmer med stoet som hade fölat, men nu ska allt vara bra igen som tur!

    SvaraRadera
  2. hej hej, jag fastnade oxå i det där häromdagen. jag följde ju det slaviskt när det gick... =)

    SvaraRadera