lördag 9 maj 2009

Want my bed

Kvällen blev inte lugn igår. Jag är ju inte så svår när man får frågan "dricka lite? harrys?" Så på 40 min packade jag ihop en väska med det nödvändiga och drog till vimmerby. Drack bubbel och sen blev det harrys, blev ju inte förvånad när det åter igen var lite folk men även denna gång lyckades vi få det roligt. Nu får det nog bli lugnt med festandet tills Öltältet är, då är det FEST, längtar :)
Fick gå upp tidigt idag så jag kunde få skjuts hem innan min honey åkte iväg till Turkiet. I en hel vecka är hon borta nu, inte alls avis, inte alls.........
Jag störtade i sängen igen när jag kom hem och hade jag kunnat få välja hade jag fortfarande legat kvar där och myst under täcket men plikten kallar *suck*
Hinner nog med att slappa en timme till innan jag måste cykla to hell.... Nej så illa e det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar