tisdag 19 maj 2009

Många mil blir det

Idag kom tredje brevet från tredje skolan jag sökte och det betyder den tredje intervjun. Nu tycker jag det börjar bli lite jobbigt för nu blir det ett himlans farande. Norrtälje på söndag till måndag, Halmstad på torsdag och Jönköping måndagen efter. detta blir ca 150 mil ihop och hur mycket det kommer kosta vill jag inte tänka på. Så min fråga är om det är värt att åka på alla? Egentligen är ju skolan i Norrtälje den enda jag verkligen verkligen vill gå, dom andra skulle jag kunna skippa. Men kommer jag inte in i Norrtälje, vad sjuttsingen ska jag då göra...
Det som känns lättast just nu är faktiskt att sätta mig på ett plan i höst igen och bara "vara" någon annan stans på denna jord. Men man kanske inte alltid ska gå den lättaste vägen...

1 kommentar:

  1. Låter som en del farande det ja. Vad är det för utbildningar du sökt?

    SvaraRadera