lördag 23 maj 2009

No time

Det känns lite stressigt just nu. Imorgon åker jag till Norrtälje och jag har inte ens haft tid till att bli nervös. Det är ju kanske bra men hinner heller inte riktigt förbereda mig. Det var inte fören syster önskade mig lycka till förut som det började växa en liten boll med fjärilar i magen. Kommer vara nervös men kommer också tycka det ska bli kul. Man kan egentligen inte göra mer än att vara sig själv. Ska bara intala mig det också.
På jobbet är det fullt upp. Massa barnfamiljer har ockuperat hotellet och igår fick jag en liten tvivlan om hur fasen det ska gå i sommar. Men har jag klarar tre innan denna så ska nog även sommaren 09 gå bra. Kanske det är den sista. Vem vet :)
Jag ska åka till jobbet om ca 10 min sen jobbar jag frukost imorgon och efter det är det bara hem o packa o ge mig iväg. (nu pirrar det till igen)

2 kommentarer:

  1. lycka till :D det fixar du! jag har hört norrtälje är vackert på hösten, vore kul o se
    (haha, undra vart det kom ifrån) :P

    SvaraRadera
  2. Jag vill oxå se Norrtälje, eller Halmastad..
    Lycka Till!!
    Det kommer gå såå bra..

    SvaraRadera