söndag 2 augusti 2009

Vart e min mobil?

Jag sitter här på kvällskanten och äter chips o dipp, nyttigt. Tror att den där nyttiga delen av mitt liv får tusan snart börja. Kanske lagom till skolstarten. då har jag väl ändå inte råd än o leva på vatten, bröd o sallad typ :P Jag blir lite tokig också för att jag har glömt min mobil på jobbet och kan verkligen inte komma på vart jag la den. Måste nog åka dit imorgon bitti o hämta den, annars blir jag knäpp. Blir lagom att hämta den innan jag ska till underbara tandläkaren vid 7.30. Vet inte hur jag kunde gå med på att gå dit så tidigt. Nu hoppas jag bara att pappa kommer ihåg att väcka mig imorgon, för min väckarklocka är ju mobilen. Handikappad man blir ju.

Nej jag är bara virrig o trött. Tror jag borde gå o lägga mig så jag inte somnar i tandläkarstolen imorgon. Fast det kanske inte är någon risk...

Godnat!!!

1 kommentar: