söndag 30 augusti 2009

Söndag

Jag har haft en hel underbar helg. Det är anledningen till att jag inte har skrivit något här. All min tid har gått till Gustaf. Han kom hit i fredags och sen dess har jag gått runt på små rosa moln. Men när jag vinkade hejdå till honom idag landade jag hårt på marken igen.
Men jag är tacksam över denna helg och längtar redan som en tok till nästa gång han kommer, eller om jag hinner hem innan.

Men imorgon är det dags för skolan igen och härliga IT, börjar tröttna på detta nu faktiskt. Visst jag lär mig faktiskt en hel del men nu vill jag ju börja studera det dära intressanta. Nästa vecka blir det turismens historia och det kommer faktiskt bli mycket mer intressant. Hoppas jag iaf :) I veckan är det även Kick off för klasserna på campus roslagen så det ska faktiskt bli riktigt kul.
Ja vi får helt enkelt se vad veckan har att bjuda på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar