måndag 24 augusti 2009

Filmkväll

Kom för en stund sen hem från en filmkväll. Det var "Män som hatar kvinnor" som vi såg. Men jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om filmen. Alla har ju gått runt o sagt att "åhhhh den e så himla bra" så bara för att jag har hört det är jag faktiskt lite besviken måste jag säga. Självklart är den väldigt bra för att vara en svensk film o handlingen o allt, men ja jag vet inte, lite besviken helt enkelt. Kanske man bord ha läst böckerna innan.
Var iaf trevligt med en filmkväll efter skoldagen. Känns som att jag har en ganska slapp skolvecka framför mig, idag har vi bara gått igenom lite office program m.m. Imorgon ska vi fortsätta, på onsdag har vi självstudier och på torsdag e det skola igen och så fredag e det självstudier igen. Självklart kommer vi att få uppgifter att göra men förhoppningsvis ska dom inte vara allt för svåra :)

Men nu ska jag fortsätta med The Hills och försöka sova någon gång.

Godnatt

3 kommentarer:

  1. Man måste läsa böckerna!!!

    SvaraRadera
  2. Ooooh, jag vill också se the hills, kollar på dom på datorn?

    SvaraRadera
  3. Japp jag kollar dom på datorn är inne på fjärde sesongen nu :)

    SvaraRadera