tisdag 11 augusti 2009

Duktiga tjejen

Jag sitter vid MIN data, äntligen!
Sitter hos tårtan, han tapetserar och jag slappar i soffan och skriver strunt på både msn, facebook och här. men det är jag värd efter denna super braiga dag jag har haft. Eller iaf på fronten att få saker o ting gjorda.
4 kartonger är packade
garderoben, hyllan och lådorna är rensade
rummet är städat
datorn är fixad
naglarna fick lite pedikyr
Nya sängkläder är tvättade
viktiga pappren är sorterade o sitter fint i pärmen
Är jag duktig eller vad?


Skål för det, skulle sitta fint med ett glas vin men det tar vi flera stycken av imorgon istället då bästa bamelie och ch ska göra stan osäker.

1 kommentar:

  1. Åh vad duktigt...jag har en hel del att komma ikapp med där! Fast jag är å andra sidan expert på att packa i sista minuten så det blir det nog den här gången också:)

    SvaraRadera