tisdag 25 augusti 2009

Äntligen, gardiner!

Timmarna i skolan idag kan man minst sagt säga att dom var sjukt sega. Att sitta vid en data hela dagen är inte så speciellt kul. det värsta kom mot slutet då vi fick våra hemuppgifter, för imorgon har vi självstudier. Vi har 5 olika uppgifter där vi bland annat ska skriva, affärsbrev. offertförfrågan, offert, broschyrförslag och protokoll. Jag fick en mindre panik inombords. Nu har det börjat, allvaret, nu ska allt betygsättas. hjälp...
När skolan iaf äntligen var slut så satte jag mig på cykeln ner till stan för jag hade gett mig tusan på att jag skulle ta och hitta mig ett par gardiner. Så jag gick runt på Åhlens i typ en timme och velade. Till slut bestämde jag mig för ett par och nu när jag har satt upp dom så e dom jätte fina. Det bästa också var att dom var rena fyndet. Först fick jag halva priset, sen var det 30% på det. Gött mos :) Sen köpte jag lite krokar till badrummet och en hålslagare till alla buntar med papper vi får. Nu är det verkligen ordning och reda i lägenheten och mysfaktorn har gått upp ett steg

1 kommentar: