söndag 9 augusti 2009

Fin fina helgen!

Så här började dagen igår efter lite shopping i stan. Amelie gjorde en kanna med bärdrink, vi satte oss i solen med varsin bok och bara njöt. Jag kunde inte ha haft det bättre :) På kvällen kom även Emma och Kim o vi grillade ihop en jätte smarrig middag sen vann vi tjejer över killarna på cubb, ingen överraskning där kanske :P Sen blev det en del intressanta diskussioner under kvällen, mest handlade det om "hur gör djur?" eller nått. Det blev iaf en jätte trevlig kväll och när jag låg i sängen och försökte sova insåg jag att om en vecka sitter jag i Norrtälje och är långt borta från mina vänner. Det var en insikt som kom över mig som gjorde mig lite ledsen faktiskt. Att inte ha familjen, vännerna och Gustaf så nära. Men jag antar att man vänjer sig eller jag hoppas det iaf.

Nu är det iaf början på en vecka där det ska hinnas med en hel del. Börjar morgondagen med en fika med Emma och Frasse iaf, det ska blir trevligt :)

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Dina vänner och familj kommer alltid finnas kvar här... det är saknaden som är den svåra att stå emot. Men det kommer du klara fin fint!!

    SvaraRadera
  2. Ja saknaden kommer bli jobbig men jo jag ska nog klara av den också. Nu ska jag ju inte till andra delen av världen utan kan ju få komma hem en helg då o då o träffa alla :)

    SvaraRadera