tisdag 11 augusti 2009

Packar

Jag är ganska morgonpigg idag, gick faktiskt upp vid halv sex i morse. Jag resonerade som så att jag var ju ändå uppe (för att säga hej då till Gustaf) så då tyckte jag att jag lika gärna kunde stanna uppe och kan jag få massa gjort idag. Nu är klockan kvart över åtta och jag har redan packat tre lådor och städat ur lite på rummet plus tvättat en tvätt. Mer lär det bli för listan är lång och det känns som den bara blir längre. Tur att vädret är skit, en perfekt dag för att vara inne och fixa.
Men nu har jag en liten paus med frukost sen blir det att börja rensa i garderoben, slänga kläder, skor o väskor, eller inget ska slängas utan lämnas in till något ställe har jag tänkt. Nej nu ska jag slappa en liten stund, förhoppningsvis inte somna :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar