onsdag 5 augusti 2009

Morgonpigg

kl 06.57 kollar på klockan och hör pappa åka till jobbet. Vänder mig om och kramar om Gustaf så jag kan somna om.
10 min senare ger jag upp och tar upp boken "en annan del av Bromma"
20 min senare har jag läst ut den och försöker igen att somna om.
Ingen lycka med det.
Så jag hoppade in i duschen och nu sitter jag här.
Som tur är Emma också vaken så jag har någon att prata med :) Nu ska jag bara vänta på att klockan blir tillräckligt mycket så jag kan gå o väcka Gustaf sen ska han, jag o mamma åka till Linköping och jag ska storhandla på Ikea woohoo :)
Gösses jag flyttar nästa vecka, undrar när detta ska komma in i min skalle, dagen när flyttlasset går?
Gösses
Nej jag ska nog hämta tidningen eller krypa ner i sängen igen.

"En annan del av Bromma" Läs den!

2 kommentarer:

  1. Jag vill också shoppa loss på IKEA!! Eller rättare sagt på ikanohuset =)

    SvaraRadera
  2. hehe ja det var en tidig morgon. hoppas du hittade nått fint idag!

    SvaraRadera