fredag 31 juli 2009

Ny mobil kanske...

Är sugen på en ny mobil, sitter här hos tårtan o bara slapp surfar o hittar en del fint som jag vill ha, inte bra detta. Kan ju inte precis påstå att jag har pengar till det men tror att min mobil är inne på sin sista sväng snart så det e ju egentligen en livs nödvändighet att köpa, eller?
Nu röker grannen igen för sjuttielfte gången eller nått. Inte lätt när man blir röksugen varje gång. Fast jag o min syster har faktiskt tummat på en sak o jag tänker hålla detta stenhårt, tro mig! Fredag är det också så skulle vara lite gott med lite alkohol o grillat kanske. Har även en liten fågel som viskar i mitt öra att jag borde bege mig till Örs ikväll men vet i tusan om det är ett ställe för mig hehe. Vi får väl se vad kvällen har att erbjuda :)

4 kommentarer:

  1. Vem är tårtan??
    Jessica

    SvaraRadera
  2. hehe... varför tårtan??

    SvaraRadera
  3. Det började på hultsfred festivalen men orkar inte dra det här. Kan berätta när vi ses någon dag :)

    SvaraRadera