tisdag 18 augusti 2009

Matlådor

För att jag inte skulle somna redan vid typ 8 idag så har jag sysselsatt mig ikväll med diverse grejer. Bland annat tänkte jag göra en lunchlåda tills imorgon, skönt o bara kunna värma upp det lite snabbt under lunchrasten. Så det blev två matlådor, lagar ju alltid för mycket mat men nu kan det ju löna sig. Lite duktig och seriös då att göra matlådor. Tror inte detta kommer att hålla i sig hur länge som helst så får passa på medans jag känner mig duktig, sen blir det väl nudlar 7 dagar i veckan eller nått.
Men nu ska jag faktiskt tillåta mig själv att krypa ner i sängen och förhoppningsvis somna som en stock.
Imorgon har vi föreläsning om studieteknik på morgonen, spännande! eller? :)
Godnatt

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du äntligen är på plats! Din lägenhet såg så fin ut så. Själv är jag åter i Linkan, idag klockan halv åtta ringde det på dörren och in klev målarna som skulle avsluta tapetseringen. Jag hoppade lite kvickt upp ur soffan där jag sover tillfälligt (de målar om mitt sovloft) och låtsades att jag redan var vaken med ett glatt "Gomorron!" Nu är de redan klara och jag ska inta min första frukost i nya lägenheten innan första franska-lektionen. Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera