lördag 22 augusti 2009

Nattlivet i Norrtälje

Det blev lite fest igår, så jag ligger här i sängen och antagligen förtjänar att må som jag gör. Men det var en lyckad kväll så jag antar att det är värd huvudvärken. Först satt vi i Linnéas lägenhet och drack, spelade drickspel bland annat (första misstaget) och hade jätte kul. Efter det drog vi ner på stan och gick in på ett ställe som heter Trädgården, Där blev det shots och mer dricka (andra misstaget) Efter en stund där drog vi vidare till Teatern men där tyckte jag dom spelade lika kass musik som på harrys så de blev inte ett långvarigt besök utan vi bestämde oss för att börja traska hemåt. Det e en bra bit mellan campus o stan. Tredje misstaget var att inte äta något innan jag däckade så det var inte så speciellt konstigt att jag mådde som skit när jag vaknade första gången. Men nu börjar hungern komma tillbaka och huvudvärken släppa. Hoppas bara att det kan sluta regna så jag kan cykla till affären snart, saknar att ha en bil.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar