söndag 16 augusti 2009

Mitt nya hem

Ja då sitter man här i sin nya lägenheten, en nybliven norrtäljebo. Allt är hela tiden lite pirrigt och man känner sig lost. Men förhoppningsvis är jag inte den enda som känner så på detta campus. Imorgon börjar det, skolan, studentlivet *phu* Ibland undrar jag "vad har jag gett mig in på" Är iaf så himla tacksam över att Gustaf har varit med mig det första dygnet här, Hjälpt mig med allt möjligt och fått mig att känna mig lugn och trygg. Men nu har han åkt hem och jag saknar honom redan, hur ska detta gå. Men jag tror på detta och snart är jag inne i mitt nya lilla liv här uppe och förhoppningsvis så trivs jag som handen i vanten, eller nått.
Nu kommer det iaf lite bilder på min lägenhet för er mina nyfikna vänner :)


Stället ser helt okej ut än så länge, lite tavlor på väggarna, en matta och gardiner så ska jag nog få till det fin fint :)
Laddar upp senare på mitt badrum för nu ska jag fixa med lite andra grejer :)

2 kommentarer:

  1. åh så himla fint!!! riktigt häftigt! blir kul o se på riktigt sen i höst :)

    SvaraRadera
  2. Åhh så fint...
    Du kommer få det kanon där uppe..
    Vi saknar dig redan...
    Puss och kram

    SvaraRadera