onsdag 26 augusti 2009

Plugghäst

Fy tusan, mitt huvud är fullproppat med offerter, bokstäver, punktlistor blablabla. Men nu är jag KLAR :) En hel dag plus kvällen igår gick till att fixa detta, usch. Är iaf glad att jag fick ihop det, nu får jag bara hoppas att läraren tycker om det lika mycket som jag hehe. Imorgon blir det en ny läxa *suck* Det är ju det värsta med det här, när man väl känner sig klar och trött så börjar dte ju om på nästa grej igen. Men två år sen är även detta över :) Ska inte säga att allt är skit tråkigt för det är det inte men jobbigt, usch.
har iaf hunnit med och städa idag också. Det är ett himla projekt att dra fram central dammsugaren och sen när jag ska börja dammsuga funkar den inte.. Jobbigt. Så det var bara att dra ihop den kilometer långa slangen o trycka in den i skåpet igen. Stänga snabbt som tusan så den inte väller ut igen. Det får nästa person ta mohahaha..
Nu är det iaf fint här tills Gustaf kommer i helgen. Längtar :)
Nu ska jag äta mat sen blir det promenad med Jana, dags att gå ut för första gången idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar