torsdag 27 augusti 2009

Ne fy fasiken!

Vi gick ner på stan förut för vi tänkte fira med en öl för vi var så duktiga med läxan o fattade. Tror ni inte att vi ser en ormj*vel. Hugaligen vad äckligt, den var pytteliten men ändå, så himla äcklig
Men nu lämnar jag det här med ormar, annars kommer jag aldrig kunna sova ikväll.
Norrtälje är en ganska trist stad kom jag farm till idag, speciellt när det gäller håll-i-gånget på kvällar här, typ lika dött som i Vimmerby En liten besvikelse faktiskt. Vi var ett gäng som sagt som gick ner till stan för o dricka o äta lite. Vi gick till två oliak ställen först, det ena stängde vi tio och det andra var redan stängt, hallå! Men till slut hittade vi en restaurang med en trevlig uteservering så där slog vi oss ner. Beställde en öl och Tapasplanka, såååå gott! Ibland får man faktiskt skämma bort sig!
En trevlig kväll med massa skratt blev det. Nu är jag hemma och ska ta tag i diskberget så jag slipper se det imorgon när jag vaknar. Sen blir det att ta tag i självstudieuppgifterna och försöka få dom klara innan Gustaf kommer för då har jag inte tid med det :)
Dags för disken!
woohoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar