torsdag 27 augusti 2009

Bland det värsta jag har hört!!!

Nu ska jag berätta en sak som jag fick höra idag som fick mig verkligen att må psykist illa, trodde även jag skulle kräkas. Jag och några tjejer från klassen stod ute på rasten o snackade och till slut så började vi snacka om husdjur och djur vi inte gillade då berätta Jana en historia om en tjej som hade en stor orm. Den här ormen sov hon oftast med (redan här började jag må illa) Så en natt vaknade hon av att ormen låg helt rak brevid henne och det var väldigt underligt. Detta fortsatte ormen med ett par nätter. Till slut tog hon med ormen till en ormexpert för hon trodde ormen var sjuk eller nått. Så hon berätta problemen för experten och då berättar han att hon borde göra av med den direkt för anledningen till att han har legat rakt brevid henne är för han har mätt henne, MÄTT HENNE!! För ormen tänkte helt enkelt KÄKA UPP HENNE. Där låg den ett par nätte och typ planerade.
FY FAN VAD ÄCKLIGT!!!
Jag kan slå vad att jag kommer yra om ormar i natt o ha mardrömmar. Ormar är det absolut värsta jag vet, hatar dom och dom borde inte existera. Att folk ens har dom till husdjur är helt sjukt i min värld.
UTROTA ORMAR
Tack!

5 kommentarer:

  1. Nää fyyy faaan... jag får mardrömmar... helt sjukt ju!!
    Människa hon måste ju vara dum i huvudet om hon överhuvudtaget sover med en ormjävel.
    Nää nu blev jag äcklad och upprörd, det är så det kryper inom mig, fy faaan vad otäckt. USCH!!

    SvaraRadera
  2. Chriiiiiiiistel, du borde veta bättre än att gå på såna där saker! Jag har hört historien fyra gånger nu, och den är faktiskt inte sann! så det så!


    /a

    SvaraRadera
  3. meeeen huuur vet du att det inte är sant? jag blir glad om den inte är sann hehe :)

    SvaraRadera
  4. Lilla stumpan en orm kan inte mäta något, du har gått på en gammal skröna
    puss o kram pappa

    SvaraRadera
  5. Ha Ha HA... skönt

    Jessica

    SvaraRadera