torsdag 4 februari 2010

Time to say good night

Ni har kanske märkt att jag gjort om här på bloggen, lite vårfint typ. Det känns ju dock väldigt långt till våren när snön har valt att vräka ner hela dagen. Men en dag blir det vår o det ser jag fram emot. Hur som helst. Det viktiga med att jag har gjort om bloggen är att jag har gjort allt själv! klapp på axeln till mig tack!
Jag är usel på data, min mivå ligger på paint nivå hehe så därför kan ni förstår att jag e ganska stolt över mig själv.

Åh dom åker kälke på tv. Jag vill också bo i en stuga i fjällen, åka skidor o kälke. Vara ledig och kunna njuta av vintern. har aldrig gjort en vinter semester men det skulle vara riktigt kul att göra det en dag.

Ne nu ska jag tacka för denna dag och lägga mig i sängen o se en film. "Pojken i randig pyjamas" ska jag nog titta på, mer om den en annan dag.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar