måndag 22 februari 2010

Fisk=Smart.... eller?

Jag har precis ätit fisk till middag faktiskt med kantarellsås och potatis, inte illa va (ej färska kantareller utan av creme bonjour ost kantarell hehe) Jag har börjar äta väldigt mycket fisk faktiskt, 2-3 gånger i veckan. Nu är det såhär att jag har alltid hört att av fisk blir man smart. Då är min fråga,
När blir jag smart?
Känner mig faktiskt mer korkad nu för tiden!

Skolan e mindre kul nu för tiden faktiskt. Vi har försäljning nu som sagt och det känns mest som en repetition på saker vi har snackat om innan, kanske ganska skönt men trots det känner jag mig helt enkelt korkad. Det är måndag och jag längtar redan som en tok efter helg, kanske mest för att Gustaf kommer hit och att jag får följa med honom hem på söndagen, GILLA!

Ska nog jobba på det dära talet en stund nu,
om jag nu inte e för korkad för det me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar