onsdag 10 februari 2010

Glasögonorm igen...

Då är snart denna onsdag över och den gick väldigt snabbt. Skolan har varit helt okej idag. Har studerat vad en tour manager gör inför och under resor. Sen så bytte vi ämne, från resor till viner. Vi delades in två o två och fick varsitt ämne att skriva ett dokument om som ska delas ut till alla i klassen plus hålla en liten redovisning. Jag och Linnéa fick Italienska och Franska viner. Så nu har vi fixat ihop ett bildspel till redovisningen plus antagligen det snyggaste dokumentet :P Nu ska jag bara plugga in detta så jag kan det :)

Annars så har jag idag åter igen varit hos optikern och denna gången kom jag hem med nya linser och även ett par läsglasögon. Fick en lång berättelse om mina ögon, varför jag ska ha läsglasögon och varför min syn inte egentligen är så dålig som mina ögon tror, det var glasklart när jag var där men när jag kom hem och skulle försöka förklara för mamma o Gustaf var det inte lika glasklart längre. Hur som helst så har jag mina linser och när jag läser och sitter vid datorn har jag linserna plus ett par läsglasögon. Ska tillbaka nästa fredag för att se hur detta går. Låter ju som jag är blind som måste ha både glasögon och linser men tydligen inte hehe.

Det är iaf bra att det är torsdag snart för då får jag åka heeeeem :) men först plugga, sova, skola och bussresa.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Redovisningen gick toppen!
    Vi hade snyggast (enligt mig)
    Både pp och dokument.
    Jessica gjorde finfint som stand-in.

    Ha en underbar helg hemma.

    KRAM!

    SvaraRadera