måndag 8 februari 2010

Tiden tickar iväg

Är hemma på lunch, eller lunch o lunch blev visst lite rostade mackor och varm oboy. Passar till kylan som e idag brr... Skolan är slapp idag, vi hade precis solresor hos oss som presenterade sitt företag, innan dom gjorde min grupp en presentation också, fick åter igen rabbla upp om reseproduktion, gick fint fint :)
Nu ska jag käka upp "lunchen" gå tillbaka till skolan och denna gång är det Apollo som ska föreläsa sen efter skolan blir det optikern. Har inte gjort en synundersökning sen sommaren 2008, dom huttade ett litet finger åt mig nere på synsam så det är bäst att sätta sig i stolen o rabbla lite bokstäver o färger. Ska faktiskt bli skönt o göra en undersökningen för tror att jag behöver ändra linserna, har upptäckt att jag får ganska mycket huvudvärk på sistone och tror det beror på det, or I hope so!


Ne dags att palla sig till skolan igen.
Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar