lördag 20 februari 2010

I can take care of myself

Jag skämmer bort mig själv ikväll. Jag tackar nej till fest och pysslar om mig själv istället :) Tog en lång dusch, med peeling, hårinpackning och anisktsmask. Kände mig som en ny människa efteråt. Nu har jag ätit en god middag, bäddat ner mig o soffan och ska snart fixa efterrätt, banan med choklad i ugnen, mums.
Har enorm hemlängtan idag, vill vara nära mina vänner, familj och älskling. Men snart så flyttar jag hem. Ska verkligen bli jätte skönt. Får förhoppningsvis kanske veta denna vecka om jag flyttar tillbaka till Norrtälje i slutet av sommaren eller om jag kommer stanna kvar i Småland. Detta vet jag inte än men något jag vet är att det kliar i mina resenerver (om man kan säga så) Jag måste snart få sätta mig på ett flyg. Till värmen och till något nytt. Förhoppningsvis kanske man kan boka in ett datum en dag så man kan gå runt och längta bort.

Bjuder på lite bilder och ett gott skratt kanske :P



En hårförpackning var nödvändig och ansiktsmaksen gjorde så jag fick världens största mun hehe.

7 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH


    /a

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha.. snyggo =)

    SvaraRadera
  3. hehe, e det verkligen dig jag e ihop med?? ;)

    SvaraRadera
  4. Va är det trolltyg i tomte skogen eller scream
    man bara undrar hahahaha. kram på dig mamma

    SvaraRadera
  5. jag gillade håret :D
    Du skulle passa i stort lockigt rufs.

    I den ansiktsmasken skulle jag inte vilja möta dig en sen vinterkväll under en gatulampa.

    SvaraRadera