måndag 15 februari 2010

Älskade o hatade sport

Första guldmedaljen, YES!
Detta med sport är egentligen inte min grej. Men så fort det är OS eller VM eller något liknande kan jag fastna ordentligt, låtsas som jag verkligen vet allt om skidor, skridskor och curling men egentligen vet jag inte alls vad jag talar om. Det är iaf väldigt roligt tycker jag, speciellt när vi vinner. Först blir jag så grymt nervös, är jag ensam skriker jag lite och sen blir jag grymt glad eller riktigt förbannad, det rå ju på hur det hela slutar såklart.

MEN
sport är inte alltid kul, jag rent ut av hatar när dom ska visa hockey på kvällarna och dom tar bort dom där programmen man följer. det ogillar jag skarpt! Sen finns det såklart sport som är totalt ointressant för mig och som jag aldrig skulle spendera en minut på. Men dom behöver jag inte räkna upp, är ganska många hehe.

Det var mina tankar om sport.
Ett stort grattis till Charlotte Kalla iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar