torsdag 18 februari 2010

Lite mera film...

Är hemma från skolan idag. Så jag tar det lugnt med filmer, läser en bok om hur man blir en bättre talare som ska vara utläst till nästa vecka och så tittar jag på lite OS repriser. En ganska skön dag helt enkelt. Det enda som är ett minus är grävskopan som har hållit på o grävt här utanför nu sen i morse, lite smått irriterande. Dom ska nämligen bygga upp ett nytt hus bakom det jag bor i, med lika många studentlägenheter. Så Hyresföreningen skickade ut ett mail förra veckan och ursäktade om störningarna som nu kan hålla på tills man flyttar härifrån. Jag tycker man borde få lägre hyra som en ursäkt istället för ett fjuttigt mail. :P

De nya filmer som jag har sett är
"The Jane Austen book club" och "Run fat boy run"


Bok klubbs filmen är en riktig tjejfilm, helt okej. Men jag rekommenderar den andra, riktigt rolig och bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar