torsdag 4 februari 2010

1 2 3 4 skolveckan e slut...

Då var första skolveckan över, yes!
har varit en otroligt lung vecka med social och personlig kompetens plus att vi hade våran sista examen med reseledarskolan Inteam. Så nu är det kapitlet stängt.

Tack för råden på förra inlägget. Kan säga att jag har blivit lite klokar under dom senaste dagarna om hur jag ska göra. Det lutar åt alternativ två, plugga till konsult till hösten. men allt rå nu på om jag kommer få komma in och det får jag förhoppningsvis veta om en eller två veckor. Så nu ska jag försöka släppa tankarna på det ett tag :)

Snart är det dags för helg här på campus. Imorgon blir det After ski fest och på lördag blir det bakisdag med brudarna. Det blir att trycka in oss i en lägenhet, se film, beställa pizza och bara svulsta, I like. Försökte få upp Gustaf hit men tror inte jag lyckades så bra, skrämde honom nog med att han kunde få baka bullar. Kanske är bättre om jag erbjuder mig att baka bullar till honom :)

Älskling, blir du sugen? ;)



3 kommentarer:

  1. mm, kanske lite sugen, men vi vet ju hur det gick sist när du/vi skulle baka bullar...Inga bullar blev det;)

    SvaraRadera
  2. sant...
    meeeeeen det var ju för att du hade med bullar o du tyckte det räckte ;)

    SvaraRadera
  3. Oj oj här bloggas det minsann en hel del plötsligt =)

    Jag stöttar dig oavsett alternativ 1 eller 2, alt 3 låter mkt "flummigt" ;)
    Kram

    SvaraRadera