torsdag 18 februari 2010

Ett samtal om alkohol

Jag och syster sitter på msn och pratar. Vi började prata om Gustafs video om mat som du kan se på hans blogg. Sen frågade jag om vinöppnar-filmen och då kom det fram något intressant om alkohol :)

Christel säger:

vad tyckte du om vår vinöppnare då?
finns massa vinfäckar i hans tak som inte ens går bort!
Jessica säger:
haha.. jo då, jag skrattade en hel del då med
hahaha
Christel säger:
jag var rädd, trodde hela flaskan skulle gå sönder hehe
Jessica säger:
David fick gå ut till garaget en gång och sätta fast korkskruven i skruvstädet för att sedan sätta upp fötterna och dra som bara den för att få upp flaskan. Det slutade med att han flög in i hyllan
Tilläggas kan att vinet inte var så värst gott heller
Christel säger:
HAHAHAHA
klockrent
Jessica säger:
Det är inte klokt vad man gör för lite alkohol...
Christel säger:
haha sant
Jessica säger:
Ja men man skulle ju aldrig kämpa så för att få upp en cola flaska eller?
Christel säger:
ne faktiskt inte... jag köpte bob hallonsaft för två veckor sen, när jag skulle öppna den fick jag inte upp den så jag slängde in den i kylskåpet o sket i den
Jessica säger:
haha... se där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar