måndag 8 februari 2010

Blinkträning?

Jag tror min tv retas med mig. Den ville inte funka när jag kom hem förut. Svor lite o suckade över den och blev mest irriterad över att jag skulle missa "Halv åtta hos mig" MEN så två minuter i halv börjar den fungera. Tack tv! :) Så nu sitter jag ganska fastklistrad framför programmet fast som vanligt kan jag inte bara göra en sak i taget. Så därför måste jag skriva här i bloggen, kolla mailen och svära över facebook :)

Hur som helst. Var ju hos optikern, ska dit igen på onsdag för ytterligare en koll. Hade en jätte trevlig optiker som är riktigt noggrann och det tycker jag om. Fick även en träningsuppgift. Nämligen att blinka ordentlig på vänsterögat. Tydligen blinkar jag inte hela vägen och det gör att min lins blir torr. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska träna på detta. Men när jag tänker på det kniper jag igen ögat, kanske hjälper hehe!

Ne nu ska jag faktiskt bara kolla på tv:n

2 kommentarer:

  1. He he...
    David är lite småläskig och sover med halvöppna ögon, man vet ju inte om han är vaken eller inte!

    SvaraRadera
  2. haha sånt e faktiskt riktigt läskigt...

    SvaraRadera