onsdag 17 februari 2010

Onsdag morgon

Ska strax gå till skolan. vi har bara en föreläsning idag på två timmar sen är vi lediga resten av dagen. Riktigt gött det. Ska hem och lägga mig när det är klart. Mår inte prima och har inte sovit så speciellt mycket i natt. Mycket för förkylningen men också att min natt har varit fylld med konstiga drömmar. Jag drömde bland annat att jag åkte iväg på LIA, till Frankrike och när jag stod på hotellet fick jag panik för att jag var där, jag försökte springa ut från hotellet men hittade inte ut. sen så vaknade jag som tur och insåg att jag var "hemma" i Norrtälje :)

Nu ska jag dricka upp oboyen och göra mig redo att promenera bort till skolan. Det snöar lite lätt ute, perfekt mys och film väder :)

1 kommentar:

  1. Åhh fy vilken mardröm ;)
    Själv så vaknade jag halv ett av att larmet gick ute i garaget...

    SvaraRadera