tisdag 9 februari 2010

Egna vårtecken...

Slutet av dagen blev mer intressant till slut så var inte så svårt att koncentrera sig. Blev även tvungen till det eftersom det blir prov på detta på torsdag, men det e ett senare problem. Efter skolan har jag tvättat och passade även på att städa hela jätte stora lägenheten *phu* Tänkte att det var lika bra att göra allt tråkiga på en gång. Har även förberätt mig lite inför våren med lite nytt här i lägenheten. Det känns ganska långt kvar till våren men inte i min lägenhet iaf :)



Köpte nya ljus och hängde upp en liten tavla som Emina pysslade ihop till mig för ett tag sen. Tyckte den passade uppe på min vägg med sina rosor.

Och så har jag gjort något jag typ sa senast förra veckan att jag aldrig skulle göra, Jag har köpt platsblommor, pelargoner dessutom. Men vad tusan jag gillar den plus att jag slipper vattna, gilla!


Fick även en fin kalasinbjudan idag på posten.Var kul att få lite post. Får annars bara av csn och hyresvärden här uppe eftersom jag fortfarande är skriven hemma i Storebro. Hur som helst så är det dags för kalas för Emina som blir en stor flicka och fyller 6 år på torsdag. Snacka om att tiden rullar på med hög hastighet. Ser iaf fram emot det att få träffa alla och fira lilla tösen som blir stor. Sen har jag även hört ryktet om att det kommer serveras smörgåstårta och det är ett STORT PLUS :)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och se en film tror jag.
Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Åhh vart har du köpt pelargonen??
    Jag vill oxå ha!!

    SvaraRadera
  2. På Åhlens, finns både rosa och vita, 45 kr :)

    SvaraRadera