söndag 7 juni 2009

Ett glas oboy på kvällskanten

Jag dricker något av det bästa man kan dricka en bakisdag OBOY, guttans gött... Eller egentligen mår jag väldigt bra är bara världens tröttaste tjej och jag skyller på jobbet o inte alkoholen.
Jobbet på kvällen igår var helvetiskt stressigt men gick bra iaf. Var skönt o få gå vid nio och åka in till Vimmerby för lite fest. Blev faktiskt även en sväng till Harrys o hör o höpna, de var ganska mycket folk. Chockande eller.... Trevligt hade jag iaf och dagen idag har varit minst lika trevligt. Har bara tagit det lugnt på Amelies soffa med hipphipp sen blev det grillning och så såg vi Arn 2. Men tror inte det var någon hit hos någon, mer ett sömn piller än en bra film. Sen var det ju inte lika spännande när man får höra slutet 3 minuter in i filmen.
Nej vet ni vad. Jag ska faktiskt gå o sova. Imorgon är det härliga måndag igen och ännu ett 6dagarspass på jobbet tar sin början.
SJUKT TRÖTT PÅ MITT JOBB. Men "bara" 2 månader kvar om jag inte får psykbryt innan.

Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar