måndag 8 juni 2009

En utvilad tjej

Tusan så underbart gott jag har sovit i natt. Kan inte ens minnas något jag har drömt. Somnade vid typ halv tolv kanske och sov så jävla gött ända till halv tolv idag. Nu är jag tusan ut vilad. Men känns som jag skulle kräkas över jobbet idag. Känns otroligt trist och hata sitt jobb just nu. Det enda som får mig att vilja gå dit är jobbarkompisarna. Men det är bara bita ihop o inte vara en gnällunge eller :)
Nyss skickade jag iväg ett mail till skolan i Halmstad IBR Internationell Bar och Restaurangchef. Jag kom in där också men har tackat nej eftersom jag redan tackat ja till Norrtälje Så nu hoppas jag tusan att jag gör rätt beslut! Men känns riktigt kul att ha kommit in på denna linje också. För till denna sökte det massa människor till och jag var en av dom 30 dom ville ha. Ens självförtroende har tagit ett steg uppåt och det verkar som jag kan det jag gör bra. Gött mos eller vad....

1 kommentar:

  1. KLart du kommit in, du är så duktig du =)
    Lycka till med jobbet idag, det är inte så långt kvar nu!!

    SvaraRadera