måndag 22 juni 2009

Hög på ostbågar

Amelie:
Vad tror du om att bunkra upp inför festivalen på systemet i linköping på torsdag? Eller blir det för tidigt?
Jag:
Risken är kanske att vi dricker upp en del men det är ingen fy skam, Bra idé
Amelie:
Mjo jag tänkte på det med. Men så tråkigt att handla på systemet här hemma. om något ta slut kan vi alltid köpa stöd sprit här hemma veckan innan.
Jag:
Ja precis det löser sig ju alltid. Hm undra hur mycket vi behöver. 4 dagar liksom, ett par lådor?
Amelie:
Ja jag låg precis och tänke på det. Vi får nog berätta för killen på systemet att vi ska på festival!
Jag:
Haha ja ju. Det blir att ta med stora plånboken på torsdag. Kanske låna stora bilen också...
Amelie:
haha Det vore en bra idé annars proppar vi lillbilen full. Övervikt!
Jag:
Blir tungt i backarna med all dricka.
Amelie:
Motorstopp i backen is the shit annars
Jag:
I värsta fall får personen i passagerarsätet dricka upp en del så vi kan fortsätta, ingen skit de heller. Pax för att inte köra!
Amelie:
haha din jävel du ska alltid vara så snabb. ja ja jag offrar mig! Nä hörrö nu måste jag faktiskt sova....
Jag:
I know. Du sov så gott, jag är hög på ostbågar så kommer inte kunna sova på ett tag.....

Så här kan det se ut när Amelie och jag messar mitt i natten. Satt o åt ostbågar o fnissade för mig själv :) Jag har tur som har en av världens finaste till kompis!

3 kommentarer:

  1. Roliga ni två är!! Vad finns i Linköping som inte finns i Vimmerby??

    SvaraRadera
  2. Finns mer o välja på bland annat en skit god smultron cider :)

    SvaraRadera