söndag 14 juni 2009

Day n night

Födelsedagen igår blev himlans bra och det bästa är att jag får fortsätta att fira den även idag :)
Igår hade jag en supertrevlig lunch med de fina, Amelie och Emma. Vi åt massa gott och kacklade som tre härliga tanter hehe. Och jätte fina presenter fick jag också. Tack ni! Efter det åkte jag till jobbet och kände mig inte så peppad inför kvällen men allt gick verkligen toppen och alla jobbade på ordentligt. Framåt kvällen kom Zara ut till mig i restaurangen o frågade om jag kunde komma en stund. Så gick in till baren och där stod Andreas, Zara och Carolin och jag fick både sång o en liten dans plus 3 olika desserter, glass, creme brule och chokladmousse. Jätte gulligt! Sen som grädden på moset. Efter jobbet fick jag drinkar serverade hos Amelie och vi tog en sväng till vännen harrys. Trevligt hade vi allt :)
Hinner inte skriva mer utan borde göra klart jordgubbstårtan.

Emma gjorde en supergod dessert och Amelie gav mig en av världens snyggaste keppsar, och den är min! :)
Mojitos och harrys med min finaste även min egna lilla frisör :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar