lördag 6 juni 2009

Min lördag

Jobb jobb jobb nej jag gör inte så mycket annat just nu.
Idag kör jag dubbelpass. Skönt är att jag är riktigt på topp idag, har varit trevlig mot alla gäster och det som har varit roligast är att jag har jobbat ihop med syster. Hon var duktig hon och vi var snabbt klara med allt så vi kunde ta en välbehövlig kaffepaus mitt i allt. Tack syster för att du hoppa in idag!
Nu är jag hemma en stund för att ta en dusch och slira om till kvällen. Då blir det tillbaka till restaurangen, leka lite hovmästare och sen dra vidare för att toppa hela kvällen med alkohol :)
Snart är denna slitveckan slut, på måndag börjar en ny *suck* men veckan får iaf avslutas med lite födelsedagsfirande, smörgåstårta har utlovats och så klart den årliga jordgubbstårtan. Ingen jordgubbstårta ingen födelsedagen. Den regeln kommer finnas till den dagen jag dör.

Ne nu bara svamlar jag. Dags att fixa till sig och käka mat.

1 kommentar:

  1. Åhh det var så lite så... Om sanningen ska fram var det riktigt kul!!

    SvaraRadera