söndag 14 juni 2009

trött o glad tjej

Då var ännu en härlig dag mot sitt slut. Vill fortsätta vara ledig ju! Fast nu ska jag tusan inte klaga, jag jobbar två dagar sen e jag faktiskt ledig hela två dagar i sträck, LYX! Dom ska jag allt ta vara på.
Just nu sitter jag med lite smörgåstårta och så är jag inne på olika sidor och letar efter en bra dator. Men jag har ju ingen koll. Har ett papper som skolan har skickat på saker som min dator måste ha o blablabla, så låter det i mitt huvud. När jag letar efter en dator nu så tänker jag mer på färg och utseende hehe, typsikt en tjej eller. Ska iaf bli riktigt gött o få en egen dator :) Nä jag ger upp med o hitta en data för jag fattar inte ens hälften. Jag tror jag får ta tipset jag fick idag och bege mig till en butik och fråga en snubbe eller tjej som kan...

Men nu är jag mätt o väldigt trött. Bilder från dagens kalas får komma imorgon.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar