måndag 29 juni 2009

Ullared

Vilket litet äventyr det blev idag, är helt trött i huvudet av skratt o shopping.
Hela morgonen började med att jag bråkade med gps:en för den ledde in oss på dessa små skitvägar och ut från gröna skogen skuttar en skitstor älg ut. Som tur e Amelie snabb på bromsen och efter att båda skrikit i kör började vi asflabba, lite chockade kanske. Där blev jag ännu mer arg på gps:en så jag ringde till mamma och beklagade mig men hon försäkrade oss att vi var på rätt väg och fram kom vi faktiskt. Var inte alls mycket folk på ullared så shoppingen gick snabbt och när Amelies bil var fullproppad tyckte vi det var bäst att åka hem.
Efter vilket som kändes som en evighet kom vi äntligen hem och nu står kassarna i mitt rum o jag är alldeles för trött för att börja packa upp.
Senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar