torsdag 25 juni 2009

Underbara sommar

Hade tänkt lägga upp lite fina bilder här på min gårdag men tydligen vill inte mitt minneskort funka eller så är det datorns fel. Hur som helst så kunde inte gårdagen ha blivit så mycket bättre. Hela förmiddagen låg jag ute i solen, läste och lyssnade på musik. Sen åkte jag o köpte massa jordgubbar o mjölk och hämtade Amelie o vi åkte ut till hennes stuga. Vi satt där på en flotte och käkade våra jordgubbar och det kunde faktiskt inte ha blivit bättre.
På kvällen blev vi ett litet gäng hos Malin som grillade och drack. Göööör mysigt! Något Harrys blev det inte men jag fällde ingen tår över det :P Blev lite fattigare på mobilen efter att ha skickat mess till 118100. Roliga svar dom kan ge om personer. Tror det var amelie som var en tjej som samlade på porslinhundar eller nått, yeah right! :)

Nu har jag redan varit vaken i ca 4 h och börjar bli lite trött. Ska göra mig frukost o sen lägga mig ute i solen o kanske ta en tupplur. Kommer nog inte göra många knop idag för jag är LEDIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar